Jumaat, 9 November 2012

Erkk, Lelaki Pakai Braaa ???




Assalamualaikum
* hello guyz *



9 November 2012



Fulawehhh, lama kot tak updated entry !!! Rindu   ??? Of course. Exam dah habis dan bulan cuti nie Sydi nak luangkan masa untuk updated entry. InsyaAllah. Entry kali nie Sydi nak share pasal bra. BRA ??? Yup, bukan nak mengutuk atau mempersendakan kaum wanita tapi nie adalah kenyataan for kaum lelaki. Lelaki pakai bra ??? Yup walaupun tak logik langsung. Ini adalah tabiat orang Jepun lelaki. Bra atau coli dalam bentuk dan warna OK !!! Orang Jepun kan pelik-pelik sikit.







Mulanya Sydi ingat ia hanyalah lawak bodoh, namun rupanya ada banyak lama web yang menjual bra secara tersusun dan profesional. Ia mula dijual oleh sarikat Wishroom mulai tahun 2008 dan dikatakan mendapat permintaan luar biasa banyak, Ia dijual di laman Rakuten. Satu persoalan. apa perlu benda ini dipakai lelaki ??? Ada yang kata, ia kononnya membawa sifat wanita dalam diri lelaki. Senget benorrr. Apa sajalah labu !










Yang pasti jangan la rakyat Malaysia nak cuba. Lelaki nak pakai untuk apa. Tak berfaedah pon. Huhu. Oryte, itu jerr. Terima kasih sudi baca entry Sydi. Kbye..




SumbermyNewshub













♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sydi ♥

3 budax ch0mel k0men ♥:

Unknown berkata...

sangat pelik!

Unknown berkata...

ada gak lelaki pakai bra...xpatot2...

Cik Siti berkata...

owh?? menarik tapi...errr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...