Selasa, 1 Mei 2012

Hari Pekerja 2012


assalamualaikum.
*hello berybady !

01-05-2012

hari yang menggembirakan semua pekerja kerana hari ini merupakan hari cuti semperna "Hari Pekerja". seperti yang Lyssa Faizureen kata. adakan blogger pon akan cuti? haaa, mestilah tidak. saya bangkang yang berhormat ! saya jatuhkan hukuman gantung sampai pengsan. opss sudah, daripada dok melalut ke lain baik ke topik asal. kalau blogger pon cuti maknanya setiap blog akan sunyi, cuba bayangkan. hantu-hantu akan berkeliaran. sape hantu tu ? hantu tu ialah hacker. diorang berkeliaran sebab nak cari mangsa diorang. Ya Allah elakkan lah aku daripada manusia sebegitu. amin

okeh, setiap 1 Mei kita akan menyambut hari pekerja yang mana budak sekolah pon cuti. tu yang paling penting. kalau tak jangan harap Sydi nak cita pasal hari pekerja nie. haha. kalau sekolah sapa yang nak ajar kan. cikgu pon nak cuti taapi gaji jalan. haha.  memang Sydi tak tempoh lagi alam pekerjaan. tapi Sydi tahu memey penat kalau keja kan.? mana ada keja yang senang kecuali keja tengok,wat taik mata and lain-lain. so sydi respek semua pekerja yang ada diMalaysia. tak kiralah keja apa pon asalkan keja. 




sekali lagi Sydi nak ucapkan 
"Selamat Hari Pekerja 2012, Pekerja Berinovatif Penggerak Transformasi"
 kbye 

















♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sydi ♥

1 budax ch0mel k0men ♥:

Lyssa Faizureen berkata...

amboihh . hukuman gantung sampai pengsan ye ? mueheh ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...