Jumaat, 11 Mei 2012

penternak rakam gambar rakasa


Assalamualaikum
*hello blogger*


11 Mei 2012


okeh, kat atas tuh merupakan gambar seekor haiwan aka raksasa yang ditemui oleh seorang penternak semasa dia hendak merakam or mengambil gambar pelangi. haha, sydi nampak tak besar sangat. tapi raksasa. mestilah besar. dalam astro saluran 550 hari tuh, sydi ada tengok gambar raksasa macam nie. tapi diorang kata dinasour. haha, masih ada lagi ka dalam alam nie. kate dah pupus.Allah maha kuasa mana kita tahu. sehingga kini haiwan itu masih tidak dapat dikenal pasti haiwan apa.

selain itu, penternak nie kate yang raksasa ini macam Loch Ness dan orang lain mengatakan raksasa ini ialah Nessie. pada tahun 1833 dulu, sepasang suami isteri menyatakan yang mereka nak lihat seekor haiwan yang ganjil melintas dihadapan mereka. akhirnya mereka melihat Loch Ness seekor raksasa benar-benar melintas dihadapan mereka. fuyoo, apalah riaksi diorang kan. terkejut ? takut ? ataupun hanya wat muka slumber ?. haha. oryte, yang tuh jerr yang sydi nak ceritakan .byebye





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sydi ♥

2 budax ch0mel k0men ♥:

Gadis Gingsul berkata...

OMG...tu haiwan apa???

sydi berkata...

hakhakhak, entah la, katanya sampai sekarang x dpt dekanl pasti. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...