Khamis, 10 Mei 2012

lelaki mati ketika sedang berzina dengan ikan pari


Assalamualikum
*hello-eberybady*

10 May 2012





sedang dok asyik dengan facebook sydi ternampak satu cerita yang kureng masuk akal. tapi cerita ini adalah benar-benar dan bukan dongeng. kalau ikan pari pon boleh jadi pelepas nafsu serakah apa nak jadi dengan manusia sekarang. haiwan yang tak berdosa dan berbahaya menjadi bahan. haha.memang lawak. cerita ini terjadi di sebuah perkampungan nelayan di Sabah. lelaki ini dah 3,4 kali mengulangi perkara yang sama kepada pari yang berlainan. sekali cuba dia rasa seronok dan mengulanginya pada hari-hari yang mendatang. mungkin disebabkan iman yang lemah dan hasutan syaitan yang kuat telah menyebabkan lelaki itu rasa perbuatannya itu hanya perkara biasa tanpa menghiraukan dosa dan perkara buruk yang akan mendatang. lelaki ini juga dikatakan kurang pergaulan dengan lelaki lain dan wanita. jadi tidak ada tanda-tanda yang laki nie sanggup melakukan perkara terkutuk ini.

kenapa laki ini boleh mati ? dia mati disebabkan masa dia melakukan zina dengan pari yang terakhir sebelum dia mati tuh, dia telah di sengat dengan anak yang berada dalam perut si ikan pari. sedang asyik keseronokkan dihasut syaitan melakukan perkara zina tapi berakhir dengan pedih dan sakit dibahagian alat kemaluannnya. dia telah meninggal di atas bot yang dia naik sewaktu menangkap ikan. mayatnya hitam kebiru-biruan dan kemaluannya masih di dalam kemaluan si ikan pari. dia ditemui penduduk kampung.

penduduk kampung pon terkezut dengan penemuan tersebut. penduduk kampung ingat dia baik dan tak suka dengan perkara-perkara sebegitu. perbuatan keji laki itu telah menjadi buah mulut penduduk kampung dan sehingga luar daerah. jangan disangka air yang tenang tiada buaya. hehe. so ingatlah. fikir dulu sebelum buat sesuatu perkara. ingat " Tuhan akan melaknat perbuatan zina, tidak kira pada sesiapa sahaja seperti dalam firmanNya yang bermaksud “Jauhkan dirimu dari zina kerana zina itu kebinasaan,” – 

 
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sydi ♥

2 budax ch0mel k0men ♥:

Nabeel Fikree berkata...

Hahahaha! Betul ke ni? Kalau betul, memang lawak laa.

Unknown berkata...

haha, betul larghh.kenapa lawak erkk .:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...